Πρόσκληση για συμμετοχή στο ΔΩΡΕΑΝ Διαδικτυακό Σεμινάριο την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 με θέμα « Κατάθλιψη εν μέσω Covid-19, Ζώντας με την κατάθλιψη – μορφές θεραπείας»Δημοσίευση: 18 Φεβρουαρίου 2021, 08:46← Δελτίο Τύπου – Διαδικτυακό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για Παιδιά 08.02.2021Δελτίο Τύπου – Πρόσκληση για συμμετοχή στο ΔΩΡΕΑΝ Διαδικτυακό Σεμινάριο που έγινε την Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021 με θέμα «ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ» →Ίσως Σας ΕνδιαφέρειΜια γεμάτη χαμόγελα και κέφι βραδιά θεάτρου στη Μιχαλοπούλειο Αίθουσα22η Πρόσκληση Συνεδρίασης Δημοτικής Επιτροπής 10.06.2026 και ώρα 10:30 π.μ.Ανακοίνωση για τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ενός (1) ΤΕ Φυσιοθεραπευτή