Συγχαρητήρια στον Α.Ο. Αμύντα – Πρωταθλητής Παμπαίδων ΕΣΚΑ!
Δημοσίευση: 22 Ιουνίου 2026, 12:13
Θερμά Συγχαρητήρια στην ομάδα Παμπαίδων του Α.Ο. Αμύντα, η οποία αναδείχθηκε Πρωταθλήτρια ΕΣΚΑ, επισφραγίζοντας μια εξαιρετική αγωνιστική χρονιά.
Με πίστη στις δυνατότητές τους, σκληρή δουλειά, ομαδικό πνεύμα και αφοσίωση σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, οι νεαροί αθλητές πέτυχαν τον μεγάλο τους στόχο και κατέκτησαν επάξια το πρωτάθλημα, κάνοντας υπερήφανους τους προπονητές, τις οικογένειές τους και ολόκληρη την πόλη μας.
Μήνυμα του Δημάρχου Δάφνης-Υμηττού, Νικόλαου Τσιλίφη:
«Η σπουδαία αυτή διάκριση αποτελεί επιστέγασμα της προσπάθειας, της πειθαρχίας και της συνεργασίας που επέδειξαν οι αθλητές, οι προπονητές και όλοι όσοι στηρίζουν τον Α.Ο. Αμύντα. Θερμά Συγχαρητήρια σε όλους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και εύχομαι να συνεχίσουν να αγωνίζονται με το ίδιο πάθος, ήθος και αγάπη για τον αθλητισμό, κατακτώντας ακόμη περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον.»








