Πρόσκληση για συμμετοχή στο ΔΩΡΕΑΝ Διαδικτυακό Σεμινάριο την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 με θέμα « Κατάθλιψη εν μέσω Covid-19, Ζώντας με την κατάθλιψη – μορφές θεραπείας»Δημοσίευση: 18 Φεβρουαρίου 2021, 08:46← Δελτίο Τύπου – Διαδικτυακό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για Παιδιά 08.02.2021Δελτίο Τύπου – Πρόσκληση για συμμετοχή στο ΔΩΡΕΑΝ Διαδικτυακό Σεμινάριο που έγινε την Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021 με θέμα «ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ» →Ίσως Σας ΕνδιαφέρειΆνοιξε η αυλαία του Φεστιβάλ «Στη Σκιά των Βράχων» 2026 με ένα ξεχωριστό αφιέρωμα στον Μίνωα ΒολανάκηΕγγραφή βρεφών & νηπίων στους Σταθμούς για το έτος 2026 – 2027Ανακοίνωση ΣΟΧ 3/2026 – ΦΥΛΑΚΕΣ πρόσληψης προσωπικού ορισμένου χρόνου